Producent koców

Producent koców stoi przed bardzo poważnym zadaniem, musi bowiem sprostać oczekiwaniom klienta, który wierzy w rynek wielu konkurujących ze sobą producentów. W ten sposób wierzy również w naturalnie kształtowane ceny, gdy tymczasem producent, w tym również koców, wybrał by z chęcią własny monopol. Wobec wielu występujących na rynku producentów, producent musi wziąć pod uwagę jakość, ilość i cenę. W tym celu poczyniono dotąd szereg różnych badań, które pokazały, że produkt ma być dobry na równi z ceną. Producent koców został tym samym zobligowany do walki o klienta, który niekoniecznie jest wierny producentowi, za to wierny swoim oczekiwaniom, czyli sobie. Producent kocy wypuszczając konkretną serię produktu uruchamia całą kampanię marketingową. Poczynione wcześniej badania rynku pokazują producentowi kocy jak na tacy, co produkować, aby sprzedać. Ważną funkcje pełni tu konkurencja i jej dorobek. Producent kocy nie może pozwolić sobie na zbytnie „odstawanie” z ofertą, z drugiej strony niezbędne bywają innowacje obce konkurencji. Tyczy się to na przykład materiałów, z których wykonany jest przykładowy koc. Nie mniej istotne jest wykonanie oraz jakość sprzedaży.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *